Aż 3 lata gwarancji na wideorejestratory Mio

Mio, wiodąca marka kamer samochodowych w Polsce, nieustannie dba, aby jej produkty odznaczały się najwyższą jakością. Klienci Mio doceniają markę za jej innowacyjne rozwiązania, świetną jakość nagrań kamer oraz przystępne ceny urządzeń o zaawansowanych funkcjach. Z dniem 1 marca br. marka ogłosiła, że na wybrane modele kamer obowiązywać będą aż 3 lata gwarancji!

Kamery samochodowe Mio zdobywały na przestrzeni lat wiele nagród konsumenckich. Tylko w ubiegłym roku nagrodzone zostały 2 kamery: Mio MiVue 848 w plebiscycie Tech Awards 2022 oraz Mio MiVue 886 4K w plebiscycie The Best of Moto 2022.

Od teraz, decydując się na zakup wybranych kamer samochodowych Mio, otrzymamy uaktualnienie oraz aż 3 lata bezpłatnej gwarancji na urządzenie i jego baterię. Lista modeli objętych akcją widoczna jest poniżej:

  • MiVue 731
  • MiVue 732
  • MiVue 733 WiFi
  • MiVue M760D
  • MiVue M700
  • MiVue 792 GPS WiFi
  • MiVue 795
  • MiVue 798 WiFi
  • MiVue 798 WiFi Dual
  • MiVue 798 Pro
  • MiVue 798 Dual Pro
  • MiVue 886 4K
  • MiVue 812
  • MiVue 818
  • MiVue 826 WiFi
  • MiVue 846
  • MiVue 848
  • MiVue 866
  • MiVue C380 Dual
  • MiVue C540
  • MiVue C541
  • MiVue C545
  • MiVue C560
  • MiVue C570
  • MiVue C580
  • MiVue C588T Dual
  • MiVue J60 WiFi GPS
  • MiVue J80 WiFi GPS
  • MiVue A30
  • MiVue A50
  • MiVue A40

Dla marki Mio jakość jest najważniejsza. Każdy w wyżej wymienionych modeli w czasie od projektu do produkcji został poddany aż 50 szczegółowym testom. Celem jest zapewnienie użytkownikom najwyższej jakości oraz niezawodnych kamer samochodowych.

Bezpłatna aktualizacja nie obejmuje akcesoriów eksploatacyjnych (uchwyty, ładowarki samochodowe). Gwarancja na akcesoria wynosi odpowiednio 3 miesiące.

Więcej o marce Mio znajdziesz na:

www: https://www.mio.com/pl_pl/

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcja systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM).

MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Warto wiedzieć

Pomimo stabilnej pozycji i dobrych perspektyw, w najbliższych latach polską branżę motoryzacyjną czekają liczne wyzwania. Główne z nich wiążą się z programem UE dotyczącym przejścia z pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi na zeroemisyjne do 2035 roku. Planowana transformacja będzie wymagała ogromnych inwestycji w infrastrukturę, rozwój technologii i szkolenia pracowników. Aby sprostać tym oczekiwaniom niezbędna będzie restrukturyzacja linii produkcyjnych w polskich zakładach wytwórczych, które koncentrują się obecnie głównie na małych samochodach osobowych z tradycyjnymi silnikami. 

Tylko w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. produkcja pojazdów silnikowych na europejskich rynkach wschodzących spadła o 23 proc. W 2021 r. Europa była najsłabszym rynkiem świata w sektorze automotive. W drugim półroczu ubiegłego roku spadła ilość rejestracji nowych pojazdów. Początek roku 2022 pokazał, że liczba ta była niższa niż w analogicznych miesiącach w trzech ostatnich latach. Ma to związek m.in. z zakłóceniami łańcuchów dostaw i problemami z dostępnością materiałów potrzebnych do produkcji aut.

Polska będzie musiała zmierzyć się z perspektywą utraty przewagi konkurencyjnej w kilku segmentach branży motoryzacyjnej, co ma związek z rosnącymi kosztami pracy w kraju.

Główny Urząd Statystyczny podaje, że w 2020 roku w Polsce zarejestrowanych było niecałe 33 mln pojazdów samochodowych i ciągników, a także prawie 1,7 mln motocykli. To przyrost o niecały milion w przypadku pojazdów samochodowych i ciągników oraz o ponad 80 tys. motocykli w porównaniu z 2019 r.

Analiza rynku motoryzacyjnego, wykazała, że liczba zarejestrowanych samochodów osobowych wzrosła z 24,4 mln w 2019 r. do ponad 25,1 mln w 2020 r.

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *