Aż 3 lata gwarancji na wideorejestratory Mio

Mio, wiodąca marka kamer samochodowych w Polsce, nieustannie dba, aby jej produkty odznaczały się najwyższą jakością. Klienci Mio doceniają markę za jej innowacyjne rozwiązania, świetną jakość nagrań kamer oraz przystępne ceny urządzeń o zaawansowanych funkcjach. Z dniem 1 marca br. marka ogłosiła, że na wybrane modele kamer obowiązywać będą aż 3 lata gwarancji!

Kamery samochodowe Mio zdobywały na przestrzeni lat wiele nagród konsumenckich. Tylko w ubiegłym roku nagrodzone zostały 2 kamery: Mio MiVue 848 w plebiscycie Tech Awards 2022 oraz Mio MiVue 886 4K w plebiscycie The Best of Moto 2022.

Od teraz, decydując się na zakup wybranych kamer samochodowych Mio, otrzymamy uaktualnienie oraz aż 3 lata bezpłatnej gwarancji na urządzenie i jego baterię. Lista modeli objętych akcją widoczna jest poniżej:

  • MiVue 731
  • MiVue 732
  • MiVue 733 WiFi
  • MiVue M760D
  • MiVue M700
  • MiVue 792 GPS WiFi
  • MiVue 795
  • MiVue 798 WiFi
  • MiVue 798 WiFi Dual
  • MiVue 798 Pro
  • MiVue 798 Dual Pro
  • MiVue 886 4K
  • MiVue 812
  • MiVue 818
  • MiVue 826 WiFi
  • MiVue 846
  • MiVue 848
  • MiVue 866
  • MiVue C380 Dual
  • MiVue C540
  • MiVue C541
  • MiVue C545
  • MiVue C560
  • MiVue C570
  • MiVue C580
  • MiVue C588T Dual
  • MiVue J60 WiFi GPS
  • MiVue J80 WiFi GPS
  • MiVue A30
  • MiVue A50
  • MiVue A40

Dla marki Mio jakość jest najważniejsza. Każdy w wyżej wymienionych modeli w czasie od projektu do produkcji został poddany aż 50 szczegółowym testom. Celem jest zapewnienie użytkownikom najwyższej jakości oraz niezawodnych kamer samochodowych.

Bezpłatna aktualizacja nie obejmuje akcesoriów eksploatacyjnych (uchwyty, ładowarki samochodowe). Gwarancja na akcesoria wynosi odpowiednio 3 miesiące.

Więcej o marce Mio znajdziesz na:

www: https://www.mio.com/pl_pl/

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcja systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM).

MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.

Warto wiedzieć

W ostatniej dekadzie Polski przemysł motoryzacyjny odnotował 100% wzrost mierzony produkcją sprzedaną. Ten niebagatelny sukces, czyniący motoryzację drugim największym sektorem przemysłowym w Polsce (10,1% udziału), nie jest kwestią przypadku, ale rezultatem konsekwentnej pracy przedsiębiorców oraz atrakcyjności inwestycyjnej kraju.

Zarówno w wymiarze liczb bezwzględnych, jak również w ujęciu jakościowym Polska w tej części Europy to kraj o największej liczbie osób w wieku produkcyjnym posiadających solidne wykształcenie techniczne, zarówno na poziomie średnim jak i wyższym. 1,4 mln studentów, z czego ponad 300 tys. na kierunkach inżynierskich stanowi potencjał, który przekłada się bezpośrednio na znakomite wyniki finansowe oraz jakościowe firm inwestujących w Polsce.

Aspekt wielkości kraju, jego zróżnicowania regionalnego i dostępu do zasobów kadrowych jest szczególną przewagą Polski w regionie Europy Centralnej w czasie kiedy walka o talenty przekłada się bezpośrednio na możliwość dalszego rozwoju firm motoryzacyjnych.

Warto zauważyć, iż wydajność pracy na jednego zatrudnionego w sektorze motoryzacyjnym w Polsce wyniosła w 2016 r. 770,9 tys. PLN, co pozycjonuje motoryzację wśród najbardziej wydajnych sektorów przemysłu przetwórczego.

Od momentu rosyjskiej inwazji na Ukrainę znacząco wzrosły ceny metali używanych do produkcji samochodów – od aluminium w nadwoziu, palladu w katalizatorach, po nikiel w akumulatorach. Wojna zahamowała również dostawy niezwykle istotnych wiązek przewodów, które są produktem niezbędnym do budowy samochodów.

Ukraina jest ich głównym zaopatrzeniowcem, co już teraz doprowadziło do zawieszenia produkcji w kilku europejskich zakładach. Według danych AlixPartners i Comtrade, z Ukrainy pochodzi prawie 7 proc. wszystkich wiązek importowanych do Unii Europejskiej.

Co więcej, Ukraina odgrywa kluczową rolę w produkcji gazów niezbędnych do wytwarzania półprzewodników, takich jak krypton, argon, ksenon oraz przede wszystkim neon – z tego państwa pochodzi aż 70% ogólnoświatowej produkcji neonu. Warto dodać, że po aneksji Krymu w 2014 r. ceny neonu wzrosły aż 7-krotnie.

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *