Pędź po zwrot kasy od Mio – kolejna akcja „Cashback”

Jesienne dni stają się coraz krótsze, a warunki na drogach wymagają od kierowców coraz więcej ostrożności i uważności. To dobry czas na zakup kamery samochodowej, która zarejestruje każde zajście na drodze, a w razie stłuczki czy kolizji, dostarczy dowodów na to, kto zawinił. Teraz zakup wideorejestratora firmy Mio jest szczególnie korzystny, ponieważ od 1 listopada do końca roku trwa kolejna akcja „Cashback”!

Testowanie wideorejestratorów jesienną porą

Kolejna już akcja zwrotu pieniędzy „Cashback” ruszyła 1 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku. Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 350 zł zwrotu! Promocją jest objętych 10 czołowych modeli. Znajdują się wśród nich wszystkie tegoroczne gorące nowości, jak np. MiVue 955WD, MiVue 803, czy ostatnia nowość – MiVue J756DS.

Pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”, wygląda następująco:

  • Mio MiVue R850T – 350 zł
  • Mio MiVue 955WD – 250 zł
  • Mio MiVue J756DS – 200 zł
  • Mio MiVue C588T Dual – 120 zł
  • Mio MiVue 955W – 100 zł
  • Mio MiVue 886 – 100 zł
  • Mio MiVue C580 – 80 zł
  • Mio MiVue Smartbox – 50 zł
  • Mio MiVue 803 – 40 zł
  • Mio MiVue J30 – 30 zł

Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Niezbędnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział wszystkie najnowsze oraz najpopularniejsze modele

Jak skorzystać z akcji „Cashback”?

Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.miocashback.pl i zarejestrować jeden z objętych promocją modeli do 31 grudnia 2023 r. Do formularza na stronie należy załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcie wyciętego z pudełka kodu z numerem. Wycięcie numeru seryjnego nie będzie przeszkodą do uznania zgłoszenia gwarancyjnego produktu w czasie okresu gwarancyjnego. Produkty należy rejestrować do 30.01.2024 do godziny 23.59. Zgłoszenia zarejestrowane po tym terminie nie będą realizowane. Szczegóły promocji oraz regulamin znajdziesz na stronie www.miocashback.pl

Warto wiedzieć

Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w 2021 roku dokonano ponad 1,7 mln rejestracji nowych pojazdów, z czego aż 1,3 mln to samochody osobowe. W tym samym roku wydano ponad 372 tys. dokumentów prawa jazdy. Na rynku polskim dominują samochody stare.

Pod koniec 2020 roku aż 40% samochodów osobowych zarejestrowanych w Polsce miało ponad 20 lat, natomiast 38,3% miało od 11 do 20 lat. Dominującym typem pojazdów jest benzyna. W 2020 roku pojazdy z silnikami benzynowymi stanowiły 45% polskiego rynku samochodów. Na drugim miejscu z 40% były diesel, na trzecim miejscu uplasowało się LPG z 14%. Natomiast pojazdy z napędem hybrydowym to jedynie 1%.

Raport za rok 2020 pt. “Branża Motoryzacyjna” przygotowany przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) podaje, że w polskich fabrykach w 2020 roku wyprodukowano 428 tys. samochodów osobowych i lekkich dostawczych. To spadek o 31,2% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, będący wynikiem czasowego zastopowania gospodarki w związku z pandemią COVID-19.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

Poza bezpośrednimi skutkami wojny, w 2022 roku rynek motoryzacyjny w Polsce może być pod wpływem wielu czynników, między innymi rosnącej inflacji, problemów podażowych czy zmian podatkowych. Ponadto branże czekają znaczne podwyżki cen samochodów i stabilizacja sprzedaży, pojawienie się nowych produktów na rynku finansowania pojazdów i spadek udziału klasycznego leasingu, a także wzrost rynku elektryków.

Wciąż utrzymują się także problemy w dostawie mikroprocesorów, dostępności magnezu, czy też zaburzeń w łańcuchu dostaw, które w ubiegłych latach przyczyniły się do utrudnień w dostępności aut.

Podwyżki cen spowodowane są przede wszystkim ograniczeniami w produkcji samochodów na całym świecie – efekt będzie jeszcze większy po zamknięciu fabryk zlokalizowanych na terenie Rosji. W Europie dodatkowym czynnikiem stymulującym wzrost cen są zaostrzające się normy emisyjne nałożone przez UE, jak również wymogi dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdów w automatyczne systemy bezpieczeństwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *