Pędź po zwrot kasy od Mio – kolejna akcja „Cashback”

Jesienne dni stają się coraz krótsze, a warunki na drogach wymagają od kierowców coraz więcej ostrożności i uważności. To dobry czas na zakup kamery samochodowej, która zarejestruje każde zajście na drodze, a w razie stłuczki czy kolizji, dostarczy dowodów na to, kto zawinił. Teraz zakup wideorejestratora firmy Mio jest szczególnie korzystny, ponieważ od 1 listopada do końca roku trwa kolejna akcja „Cashback”!

Testowanie wideorejestratorów jesienną porą

Kolejna już akcja zwrotu pieniędzy „Cashback” ruszyła 1 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku. Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 350 zł zwrotu! Promocją jest objętych 10 czołowych modeli. Znajdują się wśród nich wszystkie tegoroczne gorące nowości, jak np. MiVue 955WD, MiVue 803, czy ostatnia nowość – MiVue J756DS.

Pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”, wygląda następująco:

  • Mio MiVue R850T – 350 zł
  • Mio MiVue 955WD – 250 zł
  • Mio MiVue J756DS – 200 zł
  • Mio MiVue C588T Dual – 120 zł
  • Mio MiVue 955W – 100 zł
  • Mio MiVue 886 – 100 zł
  • Mio MiVue C580 – 80 zł
  • Mio MiVue Smartbox – 50 zł
  • Mio MiVue 803 – 40 zł
  • Mio MiVue J30 – 30 zł

Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Niezbędnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział wszystkie najnowsze oraz najpopularniejsze modele

Jak skorzystać z akcji „Cashback”?

Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.miocashback.pl i zarejestrować jeden z objętych promocją modeli do 31 grudnia 2023 r. Do formularza na stronie należy załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcie wyciętego z pudełka kodu z numerem. Wycięcie numeru seryjnego nie będzie przeszkodą do uznania zgłoszenia gwarancyjnego produktu w czasie okresu gwarancyjnego. Produkty należy rejestrować do 30.01.2024 do godziny 23.59. Zgłoszenia zarejestrowane po tym terminie nie będą realizowane. Szczegóły promocji oraz regulamin znajdziesz na stronie www.miocashback.pl

Warto wiedzieć

Poza bezpośrednimi skutkami wojny, w 2022 roku rynek motoryzacyjny w Polsce może być pod wpływem wielu czynników, między innymi rosnącej inflacji, problemów podażowych czy zmian podatkowych. Ponadto branże czekają znaczne podwyżki cen samochodów i stabilizacja sprzedaży, pojawienie się nowych produktów na rynku finansowania pojazdów i spadek udziału klasycznego leasingu, a także wzrost rynku elektryków.

Wciąż utrzymują się także problemy w dostawie mikroprocesorów, dostępności magnezu, czy też zaburzeń w łańcuchu dostaw, które w ubiegłych latach przyczyniły się do utrudnień w dostępności aut.

Podwyżki cen spowodowane są przede wszystkim ograniczeniami w produkcji samochodów na całym świecie – efekt będzie jeszcze większy po zamknięciu fabryk zlokalizowanych na terenie Rosji. W Europie dodatkowym czynnikiem stymulującym wzrost cen są zaostrzające się normy emisyjne nałożone przez UE, jak również wymogi dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdów w automatyczne systemy bezpieczeństwa.

Nad Wisłą znajdują się liczne zakłady produkcyjne takich marek jak Inter Cars, Toyota Motor Poland czy Mercedes-Benz. Volkswagen Poznań wyprodukował od stycznia 2022 roku już 40 881 samochodów. W 2016 roku Mercedes-Benz zdecydował się wybrać Jawor w województwie dolnośląskim na lokalizację zakładu produkcyjnego o wartości 500 milionów euro. Na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach, znajduje się największa w Europie fabryka baterii litowo-jonowych, które są niezbędne do produkcji pojazdów elektrycznych. Rozwijane są tam samoobsługowe linie produkcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ponadto, szwedzki producent baterii do e-pojazdów, Northvolt, poinformował w lutym 2021 o budowie fabryki w Gdańsku. Koniec pierwszego etapu inwestycji o łącznej wartości 200 milionów dolarów zaplanowano na przełom 2022 i 2023 roku. 

Inwestorzy z branży motoryzacyjnej w Polsce mogą korzystać z preferencyjnych przepisów podatkowych i dotacji, które są różnymi formami pomocy publicznej. Wśród środków wspierających znajdują się zwolnienia z podatku dochodowego dla inwestycji oraz podatku od nieruchomości w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, a także pomoc oferowana w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które mają wspierać prace badawczo-rozwojowe. 

W ostatniej dekadzie Polski przemysł motoryzacyjny odnotował 100% wzrost mierzony produkcją sprzedaną. Ten niebagatelny sukces, czyniący motoryzację drugim największym sektorem przemysłowym w Polsce (10,1% udziału), nie jest kwestią przypadku, ale rezultatem konsekwentnej pracy przedsiębiorców oraz atrakcyjności inwestycyjnej kraju.

Zarówno w wymiarze liczb bezwzględnych, jak również w ujęciu jakościowym Polska w tej części Europy to kraj o największej liczbie osób w wieku produkcyjnym posiadających solidne wykształcenie techniczne, zarówno na poziomie średnim jak i wyższym. 1,4 mln studentów, z czego ponad 300 tys. na kierunkach inżynierskich stanowi potencjał, który przekłada się bezpośrednio na znakomite wyniki finansowe oraz jakościowe firm inwestujących w Polsce.

Aspekt wielkości kraju, jego zróżnicowania regionalnego i dostępu do zasobów kadrowych jest szczególną przewagą Polski w regionie Europy Centralnej w czasie kiedy walka o talenty przekłada się bezpośrednio na możliwość dalszego rozwoju firm motoryzacyjnych.

Warto zauważyć, iż wydajność pracy na jednego zatrudnionego w sektorze motoryzacyjnym w Polsce wyniosła w 2016 r. 770,9 tys. PLN, co pozycjonuje motoryzację wśród najbardziej wydajnych sektorów przemysłu przetwórczego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *