Wiadomości

Pędź po zwrot kasy od Mio – kolejna akcja „Cashback”

Jesienne dni stają się coraz krótsze, a warunki na drogach wymagają od kierowców coraz więcej ostrożności i uważności. To dobry czas na zakup kamery samochodowej, która zarejestruje każde zajście na drodze, a w razie stłuczki czy kolizji, dostarczy dowodów na to, kto zawinił. Teraz zakup wideorejestratora firmy Mio jest szczególnie korzystny, ponieważ od 1 listopada do końca roku trwa kolejna akcja „Cashback”!

Testowanie wideorejestratorów jesienną porą

Kolejna już akcja zwrotu pieniędzy „Cashback” ruszyła 1 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku. Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 350 zł zwrotu! Promocją jest objętych 10 czołowych modeli. Znajdują się wśród nich wszystkie tegoroczne gorące nowości, jak np. MiVue 955WD, MiVue 803, czy ostatnia nowość – MiVue J756DS.

Pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”, wygląda następująco:

  • Mio MiVue R850T – 350 zł
  • Mio MiVue 955WD – 250 zł
  • Mio MiVue J756DS – 200 zł
  • Mio MiVue C588T Dual – 120 zł
  • Mio MiVue 955W – 100 zł
  • Mio MiVue 886 – 100 zł
  • Mio MiVue C580 – 80 zł
  • Mio MiVue Smartbox – 50 zł
  • Mio MiVue 803 – 40 zł
  • Mio MiVue J30 – 30 zł

Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Niezbędnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział wszystkie najnowsze oraz najpopularniejsze modele

Jak skorzystać z akcji „Cashback”?

Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.miocashback.pl i zarejestrować jeden z objętych promocją modeli do 31 grudnia 2023 r. Do formularza na stronie należy załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcie wyciętego z pudełka kodu z numerem. Wycięcie numeru seryjnego nie będzie przeszkodą do uznania zgłoszenia gwarancyjnego produktu w czasie okresu gwarancyjnego. Produkty należy rejestrować do 30.01.2024 do godziny 23.59. Zgłoszenia zarejestrowane po tym terminie nie będą realizowane. Szczegóły promocji oraz regulamin znajdziesz na stronie www.miocashback.pl

Warto wiedzieć

Co – oprócz aspektu wysokich kwalifikacji i dostępności pracowników - czyni Polskę wyjątkową dla branży motoryzacyjnej?

  • Dostępność Transportowa – Zrealizowane (3 249 km) oraz planowane (4 400 km) w najbliższych latach inwestycje w rozwój autostrad i dróg ekspresowych przełożą się wkrótce na 5. pozycję Polski w Europie pod względem długości sieci dróg najwyższej kategorii (wyprzedzając Wielką Brytanię). Także znaczące inwestycje w rozwój terminali portowych, szczególnie kontenerowych - pozwoliło na pozyskanie przez polskie porty regularnych połączeń obsługiwanych przez największe statki z Azją i resztą Europy. De facto, polskie porty stają się bramą dla transportu morskiego dla krajów regionu.
  • Możliwości Kooperacyjne – Obecność ponad 660 firm poddostawczych z certyfikatem IATF 16949:2016, jak również cztery fabryki pojazdów samochodowych (2 x VW Pojazdy Użytkowe, FCA oraz Grupa PSA z fabryką Opla), 6 fabryk autobusów (Solaris, MAN, Scania, Volvo, Autosan, URSUS/AMZ) oraz jedna fabryka pojazdów ciężarowych MAN stanowią o szansach współuczestniczenia w tworzeniu wartości dodanej tego sektora. Specjalnością Polski jest produkcja silników samochodowych czego przykładem są fabryki Volkswagena, Toyoty (dwa zakłady), FCA, Opla oraz obecnie budowany zakład Daimlera. Nie bez znaczenia pozostaje również geograficzna bliskość  pozostałych krajów regionu Europy Centralnej o rozwiniętym sektorze motoryzacyjnym,
  • E-Mobilność – Oficjalnym priorytetem dla kraju jest rozwój elektromobilności. Specjalne programy ulg oraz dofinansowania dla producentów (program E-bus), jak również wspierające rozwój infrastruktury na rzecz e-mobilności stworzą dodatkowe szanse biznesowe. Szacowana łączna wartość programów związanych z tym zagadnieniem może wynieść w okresie najbliższych dziesięciu lat nawet 19,4 mld PLN.
  • Efektywność Finansowa – Atrakcyjny system zachęt inwestycyjnych obejmujący bezpośrednie wsparcie gotówkowe oraz zwolnienia podatkowe to jeden z elementów mających wpływ na wyniki finansowe. Niemniej ważna jest także organizacja pracy oraz pozostałe koszty operacyjne, które w Polsce pozostają na konkurencyjnym poziomie. Przykładowo, w zakresie obciążeń z tytułu ubezpieczeń społecznych procentowa wielkość narzutu na wynagrodzenia brutto płatna przez pracodawcę osiąga w Polsce drugi najniższy poziom wśród krajów regionu.
  • Działalność B+R – Dojrzały ekosystem współpracy z uczelniami oraz wysoka jakość kształcenia stwarzają solidne podwaliny pod rozwój działalności badawczo-rozwojowej. Centra B+R takich firm jak ZF TRW, Delphi, Wabco, Faurecia, Nexteer, Tenneco, Eaton, Valeo, Mahle, GKN Driveline są tego dobrym przykładem.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *