5 lat gwarancji dla modeli SEAT-a

  • Unikalny w skali rynku 5-letni okres ochronny to spokojna głowa kierowcy i bezpieczeństwo finansowe dla kierowców SEAT-a.
  • Oferta SEAT-a to potwierdzenie niezawodności i bezpieczeństwa w oferowanej gamie modelowej.
  • 5-letnia gwarancja obejmuje wszystkie modele SEAT-a.

SEAT, marka słynąca z temperamentu oraz wydajności produkowanych samochodów, idzie o krok dalej niż konkurencja. Obok deklaracji dotyczących niezawodności swoich samochodów, hiszpański producent objął aż 5-letnią gwarancją każdy sprzedawany przez siebie pojazd. Warto zaznaczyć, że w ciągu pierwszych dwóch lat gwarancji nie ma żadnych ograniczeń co do liczby przejechanych kilometrów. Dopiero w przypadku gwarancji 5-letniej pojawia się limit 150 tys. km. W praktyce oznacza to, że kierowcy SEAT-ów rzadko odwiedzają serwis, najczęściej w celu regularnych przeglądów gwarancyjnych.

Korzyści z 5-letniej gwarancji

5-letnia gwarancja dla pojazdów marki SEAT obejmuje naprawy samochodu wynikające z wad materiałowych lub wykonawczych. Dzięki temu kierowcy hiszpańskiego producenta podróżują bezpiecznie niezawodnymi samochodami, a serwis odwiedzają zazwyczaj w celu wykonania przeglądu gwarancyjnego, w trakcie którego wymieniane są  podstawowe materiały eksploatacyjne, takie jak olej czy klocki hamulcowe.

– Wybierając nowego SEAT-a, kierowcy zyskują poczucie bezpieczeństwa i pewność, że dzięki 5 letniej gwarancji w przypadku ewentualnych napraw, które wynikają z wad materiału lub ich wykonania nie poniosą dodatkowych kosztów.  Należy również wspomnieć o 12-letniej gwarancji na perforację karoserii, co potwierdza trwałość samochodów hiszpańskiego producenta. Naprawy objęte gwarancją są wykonywane w ASO SEAT z użyciem oryginalnych części zamiennych  Kierowca może w pełni czerpać radość z jazdy i skupić uwagę na tym co dla niego najważniejsze – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager marek SEAT i CUPRA.

Gwarancja a najem

5-letnia gwarancja dla samochodów marki SEAT w połączeniu z nowoczesnymi produktami finansowymi – leasingiem, najmem i abonamentem sprawia, że użytkownicy mają pełną wiedzę na temat kosztów związanych z użytkowaniem samochodu.

Najbardziej komfortowym dla kierowcy produktem finansowym jest najem, który charakteryzuje się tym, że użytkownik ma pełną kontrolę kosztów. W stałej miesięcznej opłacie zawarte są wszystkie wydatki związane z  ubezpieczeniem, serwisem, assistance, pomocą w przypadku szkody, koszty auta zastępczego a nawet dla chętnych opony zimowe. Co więcej, klient może podpisać umowę nawet na 1 rok, a już w kolejnym zmienić auto na nowe.

Warto wiedzieć

W pierwszym kwartale 2022 roku zarejestrowano 102 tys. nowych samochodów osobowych – o 13,4% mniej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Spadek sprzedaży zanotowały również segmenty samochodów dostawczych (-12,3%), samochodów ciężarowych (-3,4%) oraz przyczep i naczep (-2,8%). Wzrosła natomiast sprzedaż samochodów osobowych z napędami alternatywnymi – w pierwszym kwartale 2022 r. w Polsce zarejestrowano 42 tys. tego typu pojazdów, o 13,5% więcej niż rok wcześniej.

Bardzo niepokojące wskaźniki odnotowano w obszarze produkcji pojazdów. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2022 roku w Polsce wyprodukowano zaledwie 90 tys. pojazdów – co oznacza spadek aż o 33,4% rok do roku. To najniższy od lat wynik pierwszych trzech miesięcy roku.  

Poza bezpośrednimi skutkami wojny, w 2022 roku rynek motoryzacyjny w Polsce może być pod wpływem wielu czynników, między innymi rosnącej inflacji, problemów podażowych czy zmian podatkowych. Ponadto branże czekają znaczne podwyżki cen samochodów i stabilizacja sprzedaży, pojawienie się nowych produktów na rynku finansowania pojazdów i spadek udziału klasycznego leasingu, a także wzrost rynku elektryków.

Wciąż utrzymują się także problemy w dostawie mikroprocesorów, dostępności magnezu, czy też zaburzeń w łańcuchu dostaw, które w ubiegłych latach przyczyniły się do utrudnień w dostępności aut.

Podwyżki cen spowodowane są przede wszystkim ograniczeniami w produkcji samochodów na całym świecie – efekt będzie jeszcze większy po zamknięciu fabryk zlokalizowanych na terenie Rosji. W Europie dodatkowym czynnikiem stymulującym wzrost cen są zaostrzające się normy emisyjne nałożone przez UE, jak również wymogi dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdów w automatyczne systemy bezpieczeństwa.

W ostatniej dekadzie Polski przemysł motoryzacyjny odnotował 100% wzrost mierzony produkcją sprzedaną. Ten niebagatelny sukces, czyniący motoryzację drugim największym sektorem przemysłowym w Polsce (10,1% udziału), nie jest kwestią przypadku, ale rezultatem konsekwentnej pracy przedsiębiorców oraz atrakcyjności inwestycyjnej kraju.

Zarówno w wymiarze liczb bezwzględnych, jak również w ujęciu jakościowym Polska w tej części Europy to kraj o największej liczbie osób w wieku produkcyjnym posiadających solidne wykształcenie techniczne, zarówno na poziomie średnim jak i wyższym. 1,4 mln studentów, z czego ponad 300 tys. na kierunkach inżynierskich stanowi potencjał, który przekłada się bezpośrednio na znakomite wyniki finansowe oraz jakościowe firm inwestujących w Polsce.

Aspekt wielkości kraju, jego zróżnicowania regionalnego i dostępu do zasobów kadrowych jest szczególną przewagą Polski w regionie Europy Centralnej w czasie kiedy walka o talenty przekłada się bezpośrednio na możliwość dalszego rozwoju firm motoryzacyjnych.

Warto zauważyć, iż wydajność pracy na jednego zatrudnionego w sektorze motoryzacyjnym w Polsce wyniosła w 2016 r. 770,9 tys. PLN, co pozycjonuje motoryzację wśród najbardziej wydajnych sektorów przemysłu przetwórczego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *