5 lat gwarancji dla modeli SEAT-a

  • Unikalny w skali rynku 5-letni okres ochronny to spokojna głowa kierowcy i bezpieczeństwo finansowe dla kierowców SEAT-a.
  • Oferta SEAT-a to potwierdzenie niezawodności i bezpieczeństwa w oferowanej gamie modelowej.
  • 5-letnia gwarancja obejmuje wszystkie modele SEAT-a.

SEAT, marka słynąca z temperamentu oraz wydajności produkowanych samochodów, idzie o krok dalej niż konkurencja. Obok deklaracji dotyczących niezawodności swoich samochodów, hiszpański producent objął aż 5-letnią gwarancją każdy sprzedawany przez siebie pojazd. Warto zaznaczyć, że w ciągu pierwszych dwóch lat gwarancji nie ma żadnych ograniczeń co do liczby przejechanych kilometrów. Dopiero w przypadku gwarancji 5-letniej pojawia się limit 150 tys. km. W praktyce oznacza to, że kierowcy SEAT-ów rzadko odwiedzają serwis, najczęściej w celu regularnych przeglądów gwarancyjnych.

Korzyści z 5-letniej gwarancji

5-letnia gwarancja dla pojazdów marki SEAT obejmuje naprawy samochodu wynikające z wad materiałowych lub wykonawczych. Dzięki temu kierowcy hiszpańskiego producenta podróżują bezpiecznie niezawodnymi samochodami, a serwis odwiedzają zazwyczaj w celu wykonania przeglądu gwarancyjnego, w trakcie którego wymieniane są  podstawowe materiały eksploatacyjne, takie jak olej czy klocki hamulcowe.

– Wybierając nowego SEAT-a, kierowcy zyskują poczucie bezpieczeństwa i pewność, że dzięki 5 letniej gwarancji w przypadku ewentualnych napraw, które wynikają z wad materiału lub ich wykonania nie poniosą dodatkowych kosztów.  Należy również wspomnieć o 12-letniej gwarancji na perforację karoserii, co potwierdza trwałość samochodów hiszpańskiego producenta. Naprawy objęte gwarancją są wykonywane w ASO SEAT z użyciem oryginalnych części zamiennych  Kierowca może w pełni czerpać radość z jazdy i skupić uwagę na tym co dla niego najważniejsze – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager marek SEAT i CUPRA.

Gwarancja a najem

5-letnia gwarancja dla samochodów marki SEAT w połączeniu z nowoczesnymi produktami finansowymi – leasingiem, najmem i abonamentem sprawia, że użytkownicy mają pełną wiedzę na temat kosztów związanych z użytkowaniem samochodu.

Najbardziej komfortowym dla kierowcy produktem finansowym jest najem, który charakteryzuje się tym, że użytkownik ma pełną kontrolę kosztów. W stałej miesięcznej opłacie zawarte są wszystkie wydatki związane z  ubezpieczeniem, serwisem, assistance, pomocą w przypadku szkody, koszty auta zastępczego a nawet dla chętnych opony zimowe. Co więcej, klient może podpisać umowę nawet na 1 rok, a już w kolejnym zmienić auto na nowe.

Warto wiedzieć

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

W pierwszym półroczu 2022 roku zarejestrowano w Polsce 212,4 tys. nowych samochodów osobowych – o 12,3% mniej w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Gorsze wyniki sprzedaży zanotowały również segmenty samochodów dostawczych (-18,3%), samochodów ciężarowych (-2,5%), przyczep i naczep (-8%) oraz autobusów (-8,9%).

Wzrosła natomiast sprzedaż samochodów osobowych z napędami alternatywnymi – w ciągu 6-ciu miesięcy 2022 roku zarejestrowano blisko 87 tys. tego typu pojazdów, o 10,3% więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

Produkcja pojazdów samochodowych w Polsce w ciągu pierwszego półrocza 2022 roku wyniosła 214,3 tys. sztuk – co oznacza spadek o 14,6% rok do roku.

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *